Tuesday 29 October 2013

JUSTIN BIEBER MATI DALAM KEMALANGAN



Berita Pasukan Tempatan 9, Oktober 26, 2013  - Justin Bieber meninggal dunia dalam satu kemalangan jalan raya di Route 80 antara Morristown dan Roswell.

Beliau telah disahkan mati di tempat kejadian oleh paramedik kemalangan kenderaan dan telah dikenal pasti melalui kad pengenalan yang ditemui pada tubuhnya.

Paramedik juga menyatakan tiada kesan ubat dan alkohol pada badan mangsa yang mungkin menjadi faktor dalam kemalangan ini.

Penyiasat Keselamatan Lebuhraya telah memberitahu pemberita bahawa Justin Bieber hilang kawalan semasa memandu kenderaan rakan di Interstate 80 dan kereta berkenaan telah terbalik dan berpusing beberapa kali sehingga menyebabkan beliau mati serta merta di tempat kejadian.

Kenderaan itu dipercayai telah bergerak pada kira-kira 95 batu sejam dalam zon 55mph pada masa kemalangan.

Saksi telah memberitahu bahawa kereta Justin Bieber melintasi garisan berkembar beberapa kali sebelum kemalangan dan melanggar tembok pembahagi jalan yang menyebabkan kenderaan mangsa terbalik dan berpusing.

Ujian toksikologi akan dilakukan untuk menentukan sama ada beliau telah memandu di bawah pengaruh dadah atau pun alkohol.

Bagaimanapun, penemuan awal menunjukkan bahawa atau dadah dan alkohol bukan penyebab pada kemalangan ini kerana ia adalah lebih cenderung keadaan jalan raya.

Majlis pengkebumian untuk Justin Bieber belum diumumkan dan dijangkakan majlis diadakan secara tertutup disebabkan trauma yang  ini dijangka menjadi pengebumian keranda tertutup disebabkan oleh trauma yang teruk.

Walaubagaimana pun, kesahihan berita ini masih belum dipastikan. Ini kerana terdapat laporan beliau bukan mati disebabkan kemalangan.


UPDATE : BERITA JUSTIN BIEBER MAUT DALAM KEMALANGAN KERETA ADALAH PALSU

No comments:

Post a Comment