Thursday 24 October 2013

JEP SEPAHTU KENA KAN BINI MAT YO

Siapa tengok super spontan malam tu haha, dalam segmen beku si jep sepahtu bikin gempaq hehe..dengan membuat parodi kes bini mat yo yang terlampau tu.terbaeeeek...lu langsi lu mati hahaha



Pakcik dayus..pakcik dayus...saya x bodo...saya x bodo antara ungkapan jep.adoiiii x tahan aku.ditambah pulak dengan johan dan nabil



Mungkin x nak ambik risiko...pengadil si ray bagi kad kuning pada jep.mungkin isu sensitif, tapi ok kot...siapa makan cabai dia rasa pedaihhh no



Ape2 pun korang memang spontanius yang terbaeeeeek huhu

2 comments:

  1. Salam..nice entry.
    Agak2 r dik..copy paste..bulat2 tu..
    X berkat seh..,,
    Anyway gud luck

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe la kak..bukan saya sorg je buat cmni..ramai lagi kak..saya newbis lagi..
      thank for information..

      Delete