Wednesday 16 April 2014

[18sx] Gambar Separuh Bogel Nora Danish Dalam Majalah GLAM Mei 2012






Seperti bait perkataan penulis artikel untuk ruangan Wanita Idaman ini, Nora Danish telah meletakkan dirinya daripada seorang yang sekadar bergelar model iklan yang tidak di’kenali kepada yeah — she’s a smoking hot mama!

GLAM Lelaki edisi Mei/Jun 2012 yang kini sudah pun berada di’pasaran menampilkan Nora Danish sebagai figura pilihan mereka untuk di’letakkan dalam ruangan Wanita Idaman dan ya, mereka tidak salah sama sekali.

Di’tanya manakah yang lebih penting ketika ini buat Nora Danish, pelakon wanita yang semakin menempa nama ini berkata beliau lebih mengutamakan keluarga walaupun kedua dua’nya sama penting buat masa ini.

Melihatkan kepada gaya Nora Danish dalam hasil fotografi bersama GLAM ini, tidak ketinggalan mereka bertanyakan sama ada Nora Danish pernah merasakan diri’nya seksi atau tidak. Jawapan’nya, “Anda rasa?”

Dan, Nora Danish tidak ketinggalan memberikan nama tiga lelaki yang menjadi pilihan beliau. Mahu tahu lebih lanjut apa bicara terbaru Nora Danish, dapatkan naskah GLAM Lelaki di’pasaran sekarang.







No comments:

Post a Comment