Wednesday 23 October 2013

Facebook + Stalker = Jawapannya???

Kali ni Niena nak beri tutorial tentang stalker di Facebook .. Korang mesti curious kan nak tahu siapa yang stalk FB korang ? Niena dapat daripada blog poplili .. Sangat berguna .. Hihi .. poplili dah cuba dan hasilnya , memang mendebarkan .. Tapi poplili punya tak lah berdebar mana .. Sebab poplili  tak ada peminat pun .. Haha ..

Dah dah .. Jum tengok macam mana nak cari stalker kita ni ..

1. Log in Facebook korang ya ..

2. Lepas tu , tekan right click tapi bukan pada gambar atau link ya ..
3. Lalu , klik pada "View page source"





4. Akan keluarlah new tab yang mengandungi kod-kod profile Facebook korang .. Korang tekan (Ctrl + F) untuk search kata kunci ORDEREDFRIENDS ..




5. Di dalam bulatan hitam adalah nombor profile stalker korang .. Copy nombor itu lalu masukkan ke hujung link ini www.facebook.com/___________ 
Contoh :  www.facebook.com/100004739345867

6. Tekan enter and jeng, jeng, jeng ... Itulah stalker korang ..

Nombor profile ini mengikut 'stalker' yang paling banyak mengintai di Facebook korang .. Amacam ? Seronok kan .. Selama ni duk mencari cara nak tahu stalker , sekarang dah tahu .. Gembira tak ? Ok , done .. Kalau suka , donate kat bawah tu dan tekan like .. =)


**Selamat mencuba..jika berlaku apa-apa kesilapan atau ketidak bolehan dalam mencuba apa yang di arahkan di atas, sila baca betul2 dulu sebelum bermula..harapa maklum yerrr....

No comments:

Post a Comment