Friday 6 December 2013

Rakaman Aksi Seks Pasangan Melayu Semakin Banyak Tersebar Di Internet, Apa Sudah Jadi?



Apa sudah jadi dengan ‘orang kita’.

Sama ada sengaja, atau tanpa disedari, beratus rakaman aksi seks pasangan Melayu sudah tersebar di internet.

Malah ada yang mendakwa jumlah tersebut mungkin mencecah ribuan apatah lagi pelbagai aplikasi yang wujud sekarang sekarang ini terutama melalui telefon bimbit pintar yang membolehkan ia tersebar secara meluas.

Malangnya, walaupun isu ini sudah lama didedah dan diperbincangkan, ternyata ia seolah-olah tidak dijadikan iktibar, malah semakin hari ada saja rakaman aksi terlarang seumpama itu yang ‘muncul’.




Ia bermula dari golongan muda hinggalah yang jatuh dalam kategori ‘tua nak mampus’ pun masih sanggup merakamkan aksi seks mereka!

Mungkin ada yang sekadar mahu ‘mengabadikan’ aksi mereka untuk tontonan sendiri tetapi mereka tidak sedar akan padah yang menanti bila rakaman itu jatuh ke tangan pihak yang tidak bertanggungjawab.

Kita sedia maklum ramai di kalangan kita, malah mereka yang dalam status VVIP pun terjebak dalam masalah ini.



Artis ada, guru juga terlibat malah mereka yang bergelar ustaz pun terheret sekali dalam kancah yang sungguh menjijikkan itu.

Remaja jangan ceritalah, terutama yang baru nak ‘kenal dunia’.

Percayalah tiada mekanisma yang boleh membendung masalah ini kecuali individu itu sendiri.

Hubungan seks adalah suci jika terjalin di kalangan mereka yang berkahwin tetapi pada masa yang sama, ia adalah rahsia yang perlu disimpan dan haram untuk didedahkan, apatah lagi untuk tontonan umum.

1 comment:

  1. Ingin lebih power,tahan,gagah perkasa..Pernahkah anda terfikir?.Pasangan anda X puas di RANJANG,RAMAI WANITA..X PUAS X keras,X Kembang,X Panjang,X Tahan,Ubat mati pucuk,Naikan Nafsu SYAHWAT...JGN SIA2KAN PASANGAN ANDA?tahan, cepat panjut,X keras,X Kembang,.isteri merana, beli produk power sekarang. call 0137984439
    http://johorbahru.biz/vakoou-seluar-dalam-ajaib/
    http://johorbahru.biz/

    ReplyDelete