Tuesday 10 December 2013

Lelaki Dibayar Untuk Tiduri Wanita Yang Ingin Menjadi Pelacur VIP

Lelaki benama Jaime Rascone mempunyai pekerjaan yang cukup unik di dunia iaitu menguji kelayakan seseorang wanita sebelum mereka menjadi pelacur kelas atasan di Bandar Santiago, Chile.


Pekerjaan Jaime Rascone diperolehi dari salah seorang temanya yang juga menjadi bapa ayam disebuah rumah pelacuran di kotanya . Temanya ini mencari orang yang mampu menilai seberapa hebat pelacur tersebut melayani pelanggan di rumah pelacuran tersebut

Bagi mereka yang ingin menjadi pelacur kelas VIP maka mereka harus menjalani beberapa ujian termasuk ujian wawancara , ujian psikologi, dan sesi foto namun salah satu ujian yang paling penting adalah ujian bagaimana calon pelacur tadi memuaskan para pelanggan.

Disinilah tugas Jaime Rascone iaitu menguji para calon pelacur ini dengan menidurinya satu persatu dan menilai seberapa hebat pelacur tersebut melakukan hubungan seks. Jaime umumnya mencatat beberapa perkara penting seperti : bagaimana cara si gadis menggerakkan punggung ketika berasmara , apakah bunyi yang dikeluarkannya sudah cukup bagus atau tidak, dan masih banyak lagi.

Namun tidak diketahui berapa gaji yang diterima lelaki ini dalam mengerjakan tugasnya untuk meniduri para pelacur ini .





No comments:

Post a Comment