Thursday 28 November 2013

Lepas Main PS4 Terus Bogelkan Isteri Secara Langsung




Seorang pengguna PlayStation 4 (PS4) yang mabuk mencetus kontroversi apabila menggunakan ciri video langsung yang terdapat pada konsol permainan Sony tersebut untuk menayangkan aksi panas dia membogelkan isterinya.

Pada mulanya dia dilihat mendedahkan payu dara isterinya yang dipercayai tertidur di sofa, sebelum melucutkan keseluruhan pakaian kira-kira 15 minit kemudian.

Mereka suami isteri dipercayai sama-sama mabuk ketika kejadian berlaku.

Tindakan pemain dikenali sebagai Darckobra menggunakan ‘Playroom’ yang baru diperkenalkan pada PS4 yang dilancarkan 15 November lalu di Amerika Syarikat, kemungkinan besar bakal membuatkan Sony merancang semula ciri tersebut pada permainannya.

Sebelum kejadian membogelkan isteri ini, terdapat juga pemain PS4 lain menyalahgunakan Playroom untuk menunjuk mereka bermain dengan senjata api dan melelong PS3.

Twitch TV, yang mengawal tayangan Playroom dengan segera menyekat Darckobra sebaik menyedari insiden ini sebelum mengeluarkan tweet mengingatkan pengguna PS4 agar menggunakan ciri Playroom hanya untuk tujuan bermain.

Kami terfikir apa agaknya respon bini Darckobra setelah menyedari dia diaibkan suaminya sampai gambar tersebar satu dunia? Naya, naya..




No comments:

Post a Comment